Zaproszenie do złożenia oferty - usługa gastronomiczna i wynajem sali konferencyjnej
RG.7013.3.2015 Kolno, 25.11.2015
Zaproszenie do złożenia oferty
na wykonanie zamówienia o wartości szacunkowej nie przekraczającej w złotych równowartości 30 000 euro
Zamówienie udzielane jest w ramach realizacji umowy o dofinansowanie projektu „Rekultywacja gminnych składowisk odpadów komunalnych województwa podlaskiego”, w ramach działania 2.1 „Kompleksowe przedsięwzięcia z zakresu gospodarki odpadami ze szczególnym uwzględnieniem odpadów niebezpiecznych", priorytetu II — Gospodarka odpadami i ochrona powierzchni ziemi Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013.
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa gastronomiczna oraz wynajem sali konferencyjnej wraz z wyposażeniem podczas konferencji podsumowującej realizacje projektu „Rekultywacja gminnych składowisk odpadów komunalnych województwa podlaskiego”
Opis zamówienia:
liczba uczestników konferencji: ok. 180 osób;
termin konferencji: 11 grudnia 2015 r.;
przybliżony czas trwania konferencji: 10:00 – 15:00;
Menu przerwa kawowa;
Menu obiad typu bufet szwedzki,
Wynajęcie sali konferencyjnej:
sala konferencyjna na ok. 180 osób;
sprzęt multimedialny i nagłaśniający (na wyposażeniu: laptop / notebook, rzutnik, ekran do rzutnika, min. 2 mikrofony w tym 1 bezprzewodowe, nagłośnienie); stół prezydialny
Przerwa kawowa i obiad:
a) Menu przerwa kawowa :
ciastka/ciasta – 3 rodzaje po 100 g każdego rodzaju na osobę;
kawa, herbata, soki, woda
b) Menu obiad typu bufet szwedzki:
ciepłe dania obiadowe:
np. 1 danie mięsne o wadze 150 g na osobę + pasujący dodatek typu ziemniaki, kasza, ryż itp. o wadze 200 g na osobę – liczba porcji równa 3/4 uczestników;
surówki / sałatki: 3 rodzaje, po 150 g każdego rodzaju na osobę;
np. zestaw przystawek i sałatek
Na pierwszej przerwy kawowej podawane jest: kawa, herbata, śmietanka do kawy, cytryna, sok, woda mineralna gazowana, woda mineralna niegazowana, ciasta. Natomiast podczas obiadu podawane są: ciepłe dania obiadowe, surówki / sałatki, przystawki oraz deser. Poczęstunek uzupełniany jest na bieżąco oraz napoje ciepłe dostępne są bez ograniczeń.
Szczegółowe menu do ustalenia z Zamawiającym. Prosimy o przesłanie 2 szczegółowych przykładowych propozycji menu.
a) Wykonawca zapewnia:
salę przeznaczoną na podanie i spożycie obiadu, wyposażoną w stoły i krzesła dla wszystkich uczestników konferencji;
- naczynia szklane, porcelanowe lub porcelitowe oraz sztućce ze stali nierdzewnej;
- serwetki jednorazowe, papierowe, składane dla każdego uczestnika;
- przygotowanie sali i poczęstunku przed konferencją i sprzątnięcie po jej zakończeniu;
- bieżące uzupełnianie poczęstunku oraz sprzątanie brudnych naczyń;
- obecność personelu do obsługi na miejscu odbywającej się konferencji, pozostawanie do dyspozycji zamawiającego i uczestników.
Ostateczna liczba osób zostanie podana na 4 dni przed realizacją usługi.
Prosimy o przedstawienie Państwa kosztorysu w formie załączonej tabeli. Wypełnione i podpisane tabele prosimy przesyłać drogą e-mailową dlynko@kolno.home.pl (skan) lub faxem na numer 86 278 3100 do dn. 27 listopada br. (piątek ) do godz. 15.30
W przypadku dodatkowych pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji pod nr tel. 86 278 94 36
Metryka strony