w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Kolno.
Burmistrza Miasta Kolno
z dnia 28 stycznia 2011 roku
w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Kolno.
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591; zm. Dz. U. z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271, Nr 214, poz. 1806; z 2003 r. Nr 80, poz. 717 i Nr 162,
poz. 1568; z 2004 r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203 i Nr 167, poz. 1759; z 2005 r. Nr 172, poz. 1441, Nr 175, poz. 1457; z 2006 r. Nr 17, poz. 128, Nr 181, poz. 1337;z 2007 r. Nr 48, poz. 327, Nr 138, poz. 974, Nr 173, poz. 1218; z 2008 r. Nr 180, poz. 1111, Nr 223, poz. 1458; z 2009 r. Nr 52, poz. 420, Nr 157 poz.1241; z 2010 r. Nr 28, poz. 142 i poz.146, Nr 40, poz. 230, Nr 106, poz. 675) zarządzam, co następuje:
W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Kolno stanowiącym załącznik do zarządzenia Nr 219/09 Burmistrza Miasta Kolno z dnia 29 czerwca 2009 r. w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędowi Miasta Kolno (zm. Zarządzenie Nr 250/09 Burmistrza Miasta Kolno z dnia 10 listopada 2009 roku, Zarządzenie Nr 299/10 Burmistrza Miasta Kolno z dnia 13 maja 2010 roku, Zarządzenie Nr 315/10 Burmistrza Miasta Kolno z dnia 1 lipca 2010 r. ) wprowadza się następujące zmiany:
1) W rozdziale 3 § 9 ust. 1 pkt 8 otrzymuje brzmienie:
„8. Sekretarz – SK.”
2) Dotychczasowe punkty 9, 10, 11,12 otrzymują brzmienie „punkt 10, 11, 12, 13”.
3) W rozdziale 3 w § 9 ust. 1 dodaje się pkt 14 w brzmieniu „ Asystent – AB.”
4) W rozdziale 4 dodaje się § 27 w następującym brzmieniu:
„ Do zakresu działania asystenta Burmistrza należy w szczególności:
1) promocja miasta Kolno ze szczególnym uwzględnieniem terenów inwestycyjnych
w kraju i zagranicą,
2) przygotowanie do realizacji druków i materiałów promocyjnych,
3) dbanie o wygląd i zawartość oficjalnego serwisu internetowego Miasta,
4) współredagowanie, zbieranie materiałów do Miesięcznika Kolneńskiego,
5) propagowanie osiągnięć miasta, informowanie mediów o programach i decyzjach władz samorządowych,
6) organizowanie promocji przedsięwzięć sportowych, kulturalnych i artystycznych odbywających się w mieście,
7) prowadzenie spraw rozwoju turystycznego miasta,
8) współorganizowanie uroczystości miejskich i państwowych,
9) współpraca z mediami lokalnymi, regionalnymi i ogólnopolskimi,
10) przygotowywanie projektów wystąpień publicznych Burmistrza,
11) organizacja spotkań z udziałem Burmistrza,
12) ułatwianie współpracy i przepływu informacji pomiędzy Burmistrzem Miasta oraz Zastępcą Burmistrza Miasta, Sekretarzem, a Naczelnikami Wydziałów Urzędu Miasta oraz kierownikami miejskich jednostek organizacyjnych,
13) udzielanie odpowiedzi na listy e-mailowe przesłane do Burmistrza Miasta dotyczące spraw, których załatwienie leży w kompetencjach Burmistrza Miasta
14) organizowanie wyjazdów krajowych i zagranicznych Burmistrza Miasta,
15) przygotowywanie materiałów, opracowań i analiz wykorzystywanych do przygotowania się władz miasta do wyjazdów bądź przyjęcia delegacji zagranicznych,
16) układanie kalendarium spotkań z udziałem Burmistrza Miasta,
17) opracowywanie sprawozdania z działalności Burmistrza Miasta,
18) prowadzenie i aktualizowanie bazy adresowej ważniejszych firm i instytucji działających w Kolnie i w województwie podlaskim,
19) wykonywanie innych czynności poleconych przez Burmistrza.”
5) W rozdziale 3 w § 9 ust. 1 dodaje się pkt 15 w brzmieniu „ Doradca – DB.”
6) W rozdziale 4 dodaje się § 28 w następującym brzmieniu:
„Do zadań doradcy Burmistrza należy:
1) pomoc Burmistrzowi Miasta w rozwiązywaniu skomplikowanych spaw i zadań przypisanych Miastu, a w szczególności w zakresie: współpracy Burmistrza
z parlamentarzystami, partiami politycznymi, związkami zawodowymi,
2) wsparcie działań przy wypracowaniu i podejmowaniu decyzji ważnych dla przyszłości Kolna,
3) przygotowywanie opinii, opracowań, ekspertyz i informacji w dziedzinach objętych działalnością miasta,
4) sporządzanie raportów i sprawozdań na polecenie Burmistrza, analizowanie politycznych, społecznych i medialnych wyników wdrażania strategii, działań
i przedsięwzięć Burmistrza,
5) nadzór nad realizacją działań związanych z organizacją różnych rocznic, imprez pod patronatem Burmistrza Miasta, ważnych spotkań z udziałem władz miasta.”
7) W załączniku do regulaminu w części dot. samodzielnych stanowisk pracy dodaje się pkt 6 i 7 o treści:
6. | Asystent | 2 |
7. | Doradca | 1 |
1) W załączniku do regulaminu w części dot. pracowników obsługi dodaje się pkt 4
o treści:
4 | Goniec | 6 |
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Andrzej Duda
Metryka strony